Наукові конференції України, Інновації молоді - машинобудуванню 2017

Розмір шрифту: 
ПРОБЛЕМИ ТА ОСОБЛИВОСТІ УПРАВЛІННЯ ДИТЯЧИМИ БРЕНДАМИ
C. І. Держук, О. В. Бучинська

Остання редакція: 2017-05-19

Тези доповіді


У статті розглянуто сучасні проблеми та особливості управління дитячими брендами. Надано рекомендації щодо ефективного дитячого бренд-менеджменту.

Ключові слова


бренд, діти, дитячий бренд, бренд-менеджмент

Посилання


Белоголова М. – Стиль жизни современных детей – 2014 [Електронний ресурс]. / Белоголова М. – Режим доступу: http://www.slideshare.net/MarinaBelogolovaya/lifestyle-of-ukrainian-children


Березовська Н. – Взрослые проблемы детских брендов. Что необходимо для того, чтобы создать успешный бренд для детей – 2004 [Електронний ресурс]. / Березовка Н. – Режим доступу:  http://www.kids.com.ua/publications/15


Ліндстром М. – Buyology. Увлекательное путешествие в мозг современного потребителя – 2010 [Електронний ресурс]. / Мартін Ліндстром. – Режим доступу: http://www.docme.ru/doc/8830/%20martin%20-lindstrombuyology.html.


Лубчук І. – Солярис детского маркетинга – 2005 [Електронний ресурс]. / Лубчук І. – Режим доступу:  http://www.companion.ua/Articles/Content?Id=6370


Файвішенко Д.С. Маркетингові аспекти розвитку дитячого бренда / Д.С. Файвішенко // Європейський вектор економічного розвитку. – 2012. – Вип. 1 (12). – C. 188-194.


Шубін О.О., Кривоніс А.О. Особливості формування та просування дитячого бренда / Шубін О.O., Кривоніс А.О. // Маркетинг і менеджмент інновацій. – 2012. – № 4. – С. 105-110.


Full Text: PDF

Коментарі на доповідь

View all comments  |  Add comment