Розмір шрифту:
ЗНОСОСТІЙКОСТЬ РЕЙКОВИХ СТАЛЕЙ
Остання редакція: 2017-05-20
Тези доповіді
Розроблена методика, яка дозволяє використання призматичних зразків,що мають 4 поверхні тертя, які можливо використовувати для досліджень, модернізована машина тертя М-22М та проведено попереднє дослідження зносостійкості шліфованих рейкових сталей. Встановлено режими дослідження, які є наступні: зусилля навантаження зразка - 10 кг, кількість обертів контрзразка - n = 490 1/хв., швидкість ковзання 1 м/с, що дозволяють проводити випробування з великою інтенсивністю зношування без перегріву зразків.
Ключові слова
рейкові сталі; поверхня тертя; машина тертя М-22М; зносостійкість; режими дослідження; контрзразок; швидкість ковзання
Посилання
1. Шур Е.А. Износостойкость рельсовых и колесных сталей/ Е.А. Шур, Н.Я.Бычкова, В.П. Марков, Н.Н.Кузьмин// Трение и износ – 1995. - ,том 16, №1 – С. 80- 91.
2. Краузе Г., Шольтен О. Факторы, влияючие на трени и износ в системе колесо-рельс // Железные дороги мира (1978) , № 1, 62-64
Full Text:
PDF