Наукові конференції України, Інновації молоді - машинобудуванню 2017

Розмір шрифту: 
ЗНОСОСТІЙКОСТЬ РЕЙКОВИХ СТАЛЕЙ
Я. С. Донченко, В. О. Маковей

Остання редакція: 2017-05-20

Тези доповіді


Розроблена методика, яка дозволяє використання призматичних зразків,що мають 4 поверхні тертя, які можливо використовувати для досліджень, модернізована машина тертя М-22М та проведено попереднє дослідження зносостійкості шліфованих рейкових сталей. Встановлено режими дослідження, які є наступні: зусилля навантаження зразка -  10 кг, кількість обертів контрзразка - n = 490 1/хв., швидкість ковзання 1 м/с, що дозволяють проводити випробування з великою інтенсивністю зношування без перегріву зразків.

Ключові слова


рейкові сталі; поверхня тертя; машина тертя М-22М; зносостійкість; режими дослідження; контрзразок; швидкість ковзання

Посилання


1. Шур Е.А. Износостойкость рельсовых и колесных сталей/ Е.А. Шур, Н.Я.Бычкова, В.П. Марков, Н.Н.Кузьмин// Трение и износ – 1995. - ,том 16, №1 – С. 80- 91.

 

2. Краузе Г., Шольтен О. Факторы, влияючие на трени и износ в системе колесо-рельс // Железные дороги мира (1978) , № 1, 62-64


Full Text: PDF