Розмір шрифту:
ВИБІР МЕТОДУ РЕДУКЦІЇ ДЛЯ БАГАТОТІЛЬНОЇ СИМУЛЯЦІЇ ПІДШИПНИКА ШАТУНА ДВС З УРАХВАННЯМ ДИНАМІЧНИХ ТА ГІДРОДИНАМІЧНИХ НАВАНТАЖЕНЬ
Остання редакція: 2018-05-04
Тези доповіді
З огляду на підвищення складності та попиту на оптимізовані конструкції, не всі елементи механічної моделі можна розглядати як абсолютно жорсткі, що призводить до необхідності імплементації пружних тіл в так званих багатотільних системах (БС). Через обмеженість опрацьовуємих степенів свободи в БС, субструктурування є дуже суттєвим та може бути досягнуте різними шляхами. Найчастіше використовуваними методами субструктурування є статична конденсація (GUYAN-Reduction) та змішана статично-модальна редукція (CRAIG-BAMPTON-Reduction). Дана робота пов’язана з СБС підшипника шатуна двигуна внутрішнього згорання. Тому порівняння методів редукції буде показано на прикладі пружного шатуна.
Full Text:
PDF