Розмір шрифту:
ЗНИЖЕННЯ ДИНАМІЧНИХ НАВАНТАЖЕНЬ МОСТОВОГО КРАНА ПІД ЧАС ГАЛЬМУВАННЯ ШЛЯХОМ ОПТИМІЗАЦІЇ МЕХАНІЧНОЇ ХАРАКТЕРИСТИКИ ЕЛЕКТРОПРИВОДУ
Остання редакція: 2018-05-10
Тези доповіді
Викладено методику і результати пошуку оптимальної механічної характеристики електроприводу пересування мостового крану в режимі динамічного гальмування. В якості критерію оптимізації використана узагальнена функція бажаності, що містить : максимальні динамічні навантаження на металоконструкцію крану, час гальмування і максимальну амплітуду розгойдування вантажу після зупинки крану. Наведено результати оптимізації механічної характеристики в режимі динамічного гальмування на прикладі мостового крану вантажопідйомністю 20 т.
Ключові слова
мостовий кран; механізм пересування; динамічне гальмування; оптимізація; динамічні навантаження; узагальнений критерій
Посилання
1. Нєженцев О.Б. Зниження динамічних навантажень при гальмуванні мостового крана шляхом оптимізації механічної характеристики електроприводу / О.Б. Нєженцев. // Вісник Національного технічного університету України «Київський політехнічний інститут». Серія Машинобудування. – 2015. – №3(75). – С. 151 - 158.
2. Адлер Ю.П. Планирование эксперимента при поиске оптимальных условий / Ю.П. Адлер, Е.В. Маркова, Ю.В. Грановский. – М.: Наука, 1976. – 279 с.
3. Аветисян С.М., Неженцев А.Б. Программное обеспечение для исследования переходных процессов грузоподъемных кранов (часть 1: при работе механизмов передвижения) // Підйомно-транспортна техніка, №4(8). - Днепропетровск, 2003. – с. 33-48.
4. Неженцев А.Б. Преобразование и анализ регрессионных моделей при исследовании переходных процессов грузоподъемных машин // Вісник Східноукраїнського національного університету ім. В. Даля, № 11 (57). – Луганськ: Вид-во СНУ ім. В. Даля, 2002. – С. 262-269.